Lehed

esmaspäev, 9. november 2009

DigiTiigri IV moodul

DigiTiigri teisel rühmal oli täna IV moodul, teemadeks
* mõtestatud õppimine ja
* õpitarkvara ja veebilehtede kasutamine õppetöös.

Mõtestatud õppimine on aktiivne, konstruktiivne, kollaboratiivne, tahtlik, kontekstuaalne, suhtlev, arutlev, ülekantud.
Mõtestatud õppimine on interaktiivne ja seotud ning teadmised on omavahel sõluvuses.
Et IKT kasutamine hariduses oleks efektiivne, peavad õpetajad
* omandama teadmisi uutest ressurssidest, mis on nende käsutuses,
* läbi viima kriitilise analüüsi, tundmaks võimalusi, mida IT pakub õppimise virgutamiseks,
* otsustama, kuidas seda konkreetsetes olukordades kõige paremini kasutada.
Kui tehnoloogilised vahendid, mis võimaldavad õppeprotsesse edendada, on selgeks tehtud,
* peavad õpetajad muutma oma õpetamismeetodeid, et uutest võimalustest kasu saada,
* võib tehnoloogiat siduda õpetamise uuendamise, elustamise ja ümberkujundamisega.
(DigiTiigri õpikust)
Tutvusime Bloomi taksonoomia ja igasuguste mõttekaartidega, vaatasime ja arutasime, kuidas mõttekaarte oma töös kasutada. Päris paljud leidsid, et IVA-st leitud mõttekaarte võiks oma tundides kasutada.
Õpitarkvara liigid on drilliprogramm, test, juhendav programm, hüpermeedium, simulatsioon, rakendustarkvara või avatud õpikeskkonnad, probleemilahendusprogrammid, õpiotstarbelised mängud.
(DigiTiigri õpikust)
Vaatasime õpitarkvarade näiteid ja veebilehti, mõtisklesime ja arutlesime, kuidas õpitarkvara või veebilehti oma aines kasutada.
Kodutööks jäigi õpitarkvara või veebilehe kasutamise kohta õpilastele sammsammulise töölehe loomine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar