I osa oli aktiivõppemeetodite sidumine e-õppega. Tegime akronüümimängu, mõtestasime akiivõppe mõistet lahti, uurisime, mis on probleemõppe ja uurimusõppe sarnasused ja erinevused ning tutvusime mitmesuguste näidetega.
II osa oli tunnikavad ja töölehed. See teema tekitas huvitava arutelu: kas omaaegset tunnikonspekti nimetatakse nüüd tunnikavaks?
Kodune töö: ühe nädala jooksul oma aine õpetamisel aktiivõppemeetodite kasutatavuse analüüsimine (tööleht, vt õ lk 59) ning tunnikava koostamine (õ lk 63).
II osa oli tunnikavad ja töölehed. See teema tekitas huvitava arutelu: kas omaaegset tunnikonspekti nimetatakse nüüd tunnikavaks?
Kodune töö: ühe nädala jooksul oma aine õpetamisel aktiivõppemeetodite kasutatavuse analüüsimine (tööleht, vt õ lk 59) ning tunnikava koostamine (õ lk 63).
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar