Lehed

esmaspäev, 29. märts 2010

DigiTiigri VI moodul: aktiivõppe sidumine e-õppega

Kõigepealt vaatasime kodutöid, milleks olid mõiste-mõttekaardid. Väga ilusad olid, kõige rikkalikum rääkis Kreekast ja selle oli teinud Piret. Ka teistelt saime häid mõtteid juurde.
I osa: aktiivõppemeetodite sidumine e-õppega
Aktiivõpe – akronüümimäng ja mõiste lahtiseletamine. Akronüümimängus saime väga ilusaid lauseid, mis said/saavad ka IVAsse üles.
Edasi võrdlesime probleem- ja uurimusõpet ning leidsime sarnasusi ja erinevusi. Tutvusime IVAs olevate näidetaga. Igaüks leidis midagi kasulikku.
Aktiivõppe kohta jäi ka üks kodutöö: ühe nädala jooksul oma aine õpetamisel aktiivõppemeetodite kasutatavuse analüüsimine (tööleht ka IVAs, vt õ lk 59).
II osa: tunnikavad ja töölehed
Selles osas vaatasime, kuidas teha tunnikava, et viia tund arvutiklassis läbi kõige tõhusamalt. Tööleht, mis sinna juurde kuulub, on meil IV moodulis juba tehtud.
Kodune töö II osa kohta: tunnikava loomine aktiivõppemeetodite kasutamiseks oma aines arvutiklassi tunnis (tööleht ka IVAs, vt õ lk 63). Näiteid ja eeskujusid leiab IVAst.
NB! Seekord koosneb kodutöö kahest osast! Paneme ikka IVAsse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar